Система перетворення енергії циліндрів у крутний момент у поршневому двигуні

Поршневий двигун внутрішнього згоряння сьогодні є найпоширенішим тепловим двигуном. Він використовується для приводу засобів наземного, повітряного і водного транспорту, військової, сільськогосподарської та будівельної техніки, електрогенераторів, компресорів, водяних насосів, моторизованого інструменту та інших машин, як мобільних, так і стаціонарних, і виробляється у світі щорічно в кількості декількох десятків мільйонів одиниць.
Поршневий двигун — двигун внутрішнього згоряння, у якому теплова енергія газів, що розширюються і які утворились в результаті згоряння паливо-повітряної суміші у замкненому об'ємі, перетворюється у механічну роботу поступального руху поршня у циліндрі.

Призначення розробки
Корисна модель належить до машинобудування, до виробництва поршневих двигунів.

Короткий опис розробки (проблеми, які вирішуються, суть розробки та основні характеристики)
Як відомо у поршневих двигунах перетворення зворотно-поступального руху поршня у крутний момент відбувається при допомозі колінчастого вала. Однак, колінчастий вал являється складною і трудоємною, а відповідно і дорогою у виготовленні деталлю, що, в свою чергу, потребує складного ковальсько-пресового обладнання.
Тому, пропонується система перетворення енергії циліндрів у крутний момент у поршневому двигуні, що є ефективною. Згідно з корисною моделлю, зусилля від поршня передається через шатун на важіль, який обертається разом з віссю і закріпленій на ній конічної шестірні, яка в свою чергу передає крутний момент на таку ж шестірню, закріплену на ведучому валу, вал обертається. Почергово в роботу вступають наступні циліндри, аналогічно передаючи свої зусилля на ведучий вал. Вал обертається, так відбувається перетворення енергії циліндрів в крутний момент без колінчатого вала. Це дає можливість спростити виготовлення і зменшити собівартість двигунів.

Переваги пропонованої розробки
Розробка забезпечує перетворення енергії циліндрів у крутний момент за допомогою простих у виготовленні, а відповідно і дешевих деталей, що призводить до зменшення собівартості двигунів.

Галузь можливого застосування: машинобудування, автомобільний транспорт

Умови співпраці
Патентовласник розгляне пропозиції та форми співробітництва з потенційними партнерами з ліцензування або впровадження розробки у виробництво.

Теги: 

Категорія каталогу: