E-Volo, двохпасажирний, 18-роторний гелікоптер здійснив перший політ

E-Volo, двохпасажирний, 18-роторний гелікоптер здійснив перший політГелікоптери дивовижні. Тим не менш, їх також дуже складно будувати. Також існують стандарти, які гарантують, що їх літальні механізми не здадуться легко і невелика відмова можете змусити все це впасти вниз. Це стосується і E-Volo VC200, 18-роторного електричного волокоптера.

В основному, це гігантська версія тих літальних іграшок, з якими багато хто з нас грався (вертикальний зліт, вертикальна посадка, з живленням від батареї, джойстик керуванням і все таке). Крім цього, апарат збільшений до розміру, який дозволяє транспортувати двох пасажирів, а не просто розмістити камеру. І замість чотирьох роторів він отримав 18, що робить його зовнішній вигляд абсолютно дивним.

E-Volo VC200 використовує простий механізм для польоту - гвинти фіксованого кроку, що приводяться в дію за рахунок безщіткових двигунів. Це означає, що не зважаючи на складний та дивний зовнішній вигляд, насправді цей апарат набагато простіший, ніж звичайні гелікоптери і їх складна механіка, що робить його легшим для будування, простішим для ремонту та дозволяє звести до мінімуму шанси того, що щось може піти не так. В загалі, чим менше частин, менше рухів, тим менше обслуговування. Але, наявність 18 роторів означає, що у разі виходу з ладу одного компоненту вся річ буде як і раніше залишатися в повітрі. Фактично, до чотирьох непрацездатних роторів не позначаються на його здатності до польоту. Також присутній вбудований парашут, який може бути розгорнутий в тому випадку, коли кілька роторів дали збій, що вимагає негайно приземлитися.

На сьогодні команда вже провела перший успішний політ апарату. Це був скромний політ, однак. Гелікоптер був безпілотним (вони використовували дистанційне керування) , і це був політ в закритій арені в Карлсруе, Німеччина. І хоч це ще не досить переконливо (додаткова вага пасажирів, наявність вітру може вплинути негативно), це дуже обнадіює розробників.